Man hinner mycket på en dag:D

Min dag började med att att jag vacknade,åt frukost och ungefär en timme efter åkte jag och mamma(igen:)till den bästa ponnyn i världen!Och först rycktmys=borsta cocos.Och så skritade jag ut 50 minuter typ och på hopp banan vid stallet när jag kom tillbaka, så va det en i stallet som har en travhäst och travade runt på hoppbanan,cocos brukar bli skit skraj för vagnen men det blev han inte (imponerande)!Det va väldigt kallt.Men man överlever.:/
På vägen hem så skulle vi åka till hööks sör att köpa en Tobbe Larsson salva till ballarna,där han har skav av bootsen han har för att han inte ska ska trampa sig i hagen.Och,och jag hade ett presentkort på etthundra kronor så jag köpte en skärp sok kostade 249 kr(50% rea på det)så124kr.
När jag kom hem så gjorde jag snö,haha det är sant.För att för två år sen så önskade jag mig snö på julen och då köpte dom pulver som man blandar med vatten och då sväler det!(Hade lite mindre en halv kvar efter jul)Och sen läger man ut det.
sen hoppade jag och mina systrar på stutstmattan.
cocos när vi kom tillbaka efter när vi ridit ut :)



Det snygga nya skärpet!!


Stälde mig i "snön" som jag gjorde,skönt och lite läskit!

                                Man hinner mycket på en dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0