Att sova hela dagen....

Är väll inte smart om man är tvungen att sova för att gå upp kl7 nästa dag( lovet slut). Men man ska ju njuta så läge det varar:)
Ja man sov till kl 12 och går upp på övervåningen och systrarna lagar lunch:/! Själv åt jag lunch kl3. Sen efter lunchen så byte jag om till ridkläder och så tog jag såklart också stövlarna och hjälmen mm.
Och började gå mot ridskolan(Gömmargården)

Jag fick rida en ponny som heter Glimra ,ett sto. Hon va VÄLDIGT brommsig i börja men hästarna på rid skolan blir uppselta och upphätsiga när det är kallt så....
En häst som heter Ada kastade av tjej som heter Malin,(ser fram imot tårtan nästa vecka Malin)och sen skenade en anan häst, Curios kallad curre. Och en TILL anan häst, Martin som gjorde att curre skenade igen! Men då blev min häst på hugget och som många gör fel om dem blir rädda för saker eller något sånt , att dom då bromsar upp hästen. FEL!
Då ska ju man nytta av den kicken( om då inte hästen har börjart skena)
Så lektion gick väll helt okej:/

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0