Balans!

Hej:)
Idag har jag varit  hos Cocos igen.Men idag för Lova inte kunde fick JAG lektionen på Cocos för Pernila:)
Hon brukar oftast komma en gång i veckan,och Lova eftersom hon är älst och har ridit längst.
Men när hon inte kan så har jag fått:)
Och idag fick jag den. JIPPI!!Vi övade på att jag skulle ha balans i min sitts för anars bli min ridnig flamsig och då förstår inte cocos när jag försöker använda hjälperna.Men sen gick det skit bra,han va så på och vilig hela tiden:D (och glad).
Sen efter så skulle jag,maja och box grannenens ungsta tjej Fanny som e lika gamal som mig och maja,gå ut och kolla i vattent i hagen  och det var jö så klart is på.Och då hackade jag på isen med hälen och när isen gick sönder och hela föten åkte ner i vattnet!HAHA


BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0